Laatste dag in Hamner Springs - Reisverslag uit Rangiora, Nieuw Zeeland van Wieger-Albert, Edwin, Miranda Boonstra-Kobus - WaarBenJij.nu Laatste dag in Hamner Springs - Reisverslag uit Rangiora, Nieuw Zeeland van Wieger-Albert, Edwin, Miranda Boonstra-Kobus - WaarBenJij.nu

Laatste dag in Hamner Springs

Door: Miranda

Blijf op de hoogte en volg Wieger-Albert, Edwin, Miranda

25 Februari 2013 | Nieuw Zeeland, Rangiora

24 februari

Vannacht is het best fris geweest, 5 graden vertelde de campingeigenaar.
Al snel werd het lekker weer, vanmorgen naar Hanmer Spings centrum gereden en koffie gedronken. Gezellig plaatsje, voor Nieuw Zeelandse bergrippen een moderne plaats.
Daarna naar de Hanmer Springs pools geweest. Dat was erg leuk, er waren verschillende thermale baden. Voor Wieger-albert was er een grote waterspeel tuin. Einde van de middag naar het park gereden en daar nog heerlijk buiten gezeten en gegeten. Laatste dag met de camper, want morgen leveren we die weer in.
Jammer, maar heerlijk genoten de afgelopen weken.
Morgenochtend rijden we naar Christchurch, langs Kirsten en Paul, en dan de camper terug brengen. Vanaf hier ca. 1,5 uur rijden.

En nee....we hebben nog geen Kiwi vogel gezien
Groetjes van ons 3 en

• 25 Februari 2013 - 07:03

Martin:

Hallo daar, lezen jullie verhalen nog steeds met veel plezier!
    Jammer hoor einde weer in zicht.
    Geniet nog ff de laatste dagen!

Wij zijn zaterdag weer terug gekomen uit tjechie, top vakantie gehad, veel sneeuw, ook op de terugweg, jullie horen de verhalen wel.

Groeten uit Emmeloord!

• 25 Februari 2013 - 08:42

Leendert:

Hallo,
    Onvoorstelbaar hoe snel jullie superreis om is gevlogen!
    Geniet nog even en alvast een goeie terugreis.
    En bedankt natuurlijk voor de mooie reisverslagen!
    Groetjes,
    Leendert

• 25 Februari 2013 - 09:48

Boyen:

Wij hebben erg genoten van jullie verslagen en herkenden heel veel plaatsen. Er wacht jullie een lange terugreis maar het was de moeite waard. Hele goede reis gewenst en spoedig tot ziens! Groeten van Boyen en Tiny

• 25 Februari 2013 - 14:39

Yvonne Feenstra:

Wat een ontzettende leuke verhalen maken jullie er elke keer van, heb het als het ware aardig beleefd via de verhalen en foto's.
    Wieger-Albert vermaakt zich zo te zien heel erg goed!
    Nog heel veel plezier en veiligheid toegewenst voor de laatste dagen en alvast een hele voorspoedige terugvlucht!!
    Ben benieuwd naar de "live" verhalen!

• 25 Februari 2013 - 21:10

Renate:

He vrienden, de weken zijn voorbij gevlogen. Wij zijn benieuwd naar jullie verhalen en foto's. Hele goede reis terug en oant sjen in Ljouwert! Dikke tut voor WA