Kleine delay met de camper - Reisverslag uit Rangiora, Nieuw Zeeland van Wieger-Albert, Edwin, Miranda Boonstra-Kobus - WaarBenJij.nu Kleine delay met de camper - Reisverslag uit Rangiora, Nieuw Zeeland van Wieger-Albert, Edwin, Miranda Boonstra-Kobus - WaarBenJij.nu

Kleine delay met de camper

Door: Miranda

Blijf op de hoogte en volg Wieger-Albert, Edwin, Miranda

04 Februari 2013 | Nieuw Zeeland, Rangiora

Vanmorgen op tijd boodschappen gedaan en toen de camper ophalen bij de verhuurder. Daar aangekomen bleek de camper nog niet klaar te staan, heel vervelend. Toen zijn we naar het antartica centum in christchurch geweest. WiegerAlbert heeft daar in de sneeuw gestaan enweer pinguins gezien.
Al met al duurde het nogal lang waardoor we pas om 16.00 u in de camper zaten. Camper ziet er goed uit, daar kunnen we wel wat weekjes in doorbrengen. We zijn daardoor niet vertrokken op onze rondreis. We zijn nog een extra dagje bij onze nicht verbleven. We hebben rustig de camper in gepakt op het erf. Morgen vertrekken we voor onze trip richting Lake Tekapo, richting het zuiden. Erug veel zin in. vandaag ook wat regen gehad, zijn ze hier erug blij mee omdat hier nogal droog was, er was alarmfase ivm bosbranden.

• 04 Februari 2013 - 10:08

Maarten En Gre.:

Wat een mooie camper daar kan je wel een paar weken in verblijven alleen jammer dat je er geen boot achter heb genomen!! Maarja je kan ook niet alles hebben . Verder hopen wij dat jullie een hele mooie rondreis zullen beleven en veel kunnen zien van het land. Grt. Gre en Maarten

• 04 Februari 2013 - 10:09

Geert En Ciska:

Vervelend maar gelukkig hebben jullie een fijn logeeradres :-). Geniet ervan. Slaap lekker straks en veel plezier. Morgen gjit it oan!

• 04 Februari 2013 - 19:29

Leendert: