Aangekomen bij Paul en Kirsten - Reisverslag uit Rangiora, Nieuw Zeeland van Wieger-Albert, Edwin, Miranda Boonstra-Kobus - WaarBenJij.nu Aangekomen bij Paul en Kirsten - Reisverslag uit Rangiora, Nieuw Zeeland van Wieger-Albert, Edwin, Miranda Boonstra-Kobus - WaarBenJij.nu

Aangekomen bij Paul en Kirsten

Door: Miranda

Blijf op de hoogte en volg Wieger-Albert, Edwin, Miranda

25 Februari 2013 | Nieuw Zeeland, Rangiora

Kia Ora,
Met mooi weer vertrokken uit Hamner Springs, al snel wet het frisser en bewolkt. We zijn naar Rangiora gereden, waar Paul en Kirsten wonen. Daar hebben we de camper uitgepakt, want die moeten we 's middags inleveren.
Jammer, maar heerlijk genoten de afgelopen weken. Wat een vrijheid met de camper, prachtige dingen gezien. Goed zomer weer, Edwin heeft bijna alleen maar in zijn korte broek gelopen.
Alles is best qua afstand te berijden, en een zeer gevarieerde omgeving en landschappen. (We lijken we een pr afdeling van Nieuw Zeeland) We hebben in totaal 3575 km gereden over het zuidereiland. Wieger-albert heeft zich enorm vermaakt en vraagt wanneer hij weer met dolfijnen gaat zwemmen. Het was een top vakantie!
Dinsdag gaan we nog een dagje met Kirsten op stap naar Christchurch. Daar genieten we nog lekker een dag van Nieuw Zeeland want woensdag vliegen we terug, via Singapore, naar Amsterdam. Waar we vrijdagmorgen verwachten aan te komen.
Lieve groetjes van ons 3 en

• 25 Februari 2013 - 22:46

Geert En Ciska:

Jeee, wat gaat die tijd toch snel. Fijn om te lezen dat jullie zo genieten. Nog veel plezier en voor straks een goede terugreis.

• 25 Februari 2013 - 23:35

Maarten En Gre.:

Hoi Mewa/s. Jammer dat jullie reis er nu op zit, wij hebben ook genoten van de reis verslagen en de foto's, ik denk dat het wel een abbonnement op dolfinarium zal worden met Wieger Albert dan kan hij daar ook met de dolfijnen gaan zwemmen. Verder nog een hele fijne dag bij de a/s mama en pappa Kirsten en Paul, en dan een voorspoedige terug reis naar huis. Groeten aan allemaal.
    Maarten en Gre.