Nelson - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Wieger-Albert, Edwin, Miranda Boonstra-Kobus - WaarBenJij.nu Nelson - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Wieger-Albert, Edwin, Miranda Boonstra-Kobus - WaarBenJij.nu

Nelson

Door: Miranda

Blijf op de hoogte en volg Wieger-Albert, Edwin, Miranda

18 Februari 2013 | Nieuw Zeeland, Nelson

Vanmorgen zijn we vertrokken naar het Abel Tasman park, een groot natuurpark. Vandaar uit naar Nelson gereden. Het klimaat is hier erg goed voor het verbouwen van allerlei fruit, we hebben wijngaarden, appelbomen, necarine en citroen bomen gezien.
Hier hebben we een park aan een recreatie gebied gevonden, dicht aan zee. Bij aankomst begin van de middag begon de zon te schijnen. (Het begint wat eenzijdig te worden, maar ook weer prachtig weer) vanmiddag naar de zee geweest, hier was het heerlijk water, lekker warm. De dag afgesloten met een Nieuw Zeelands wijntje uit Nelson, we dachten we passen ons wat aan;)
Morgen blijven we hier nog een dagje, we willen de stad vertekken. Dikke kus van ons 3 en

• 18 Februari 2013 - 08:57

Maarten :

Jullie gaan je niet vervelen hè??

• 18 Februari 2013 - 17:47

Martha En Jan:

Het is weer afzien daar. Ga vooral door en geniet. Een gezegd is "Leven als God in Frankrijk" maar dat zou ook goed kunnen in Nieuw Zeeland volgens ons.
    Wij vroegen ons af of de BBQ standaard in de camper hoort of is het een vast onderdeel op de camping.

Vriendelijke groeten uit Goutum.

• 18 Februari 2013 - 22:03

Wieger-Albert, Edwin, Miranda Boonstra-Kobus:

Bbq staan op alle campings klaar voor ons!

• 23 Februari 2013 - 13:43

Karla Mulder:

Hallo vacantievierders en genieters! Fijn dat we dat mee kunnen beleven. Nog veel plezier groetjes dikke tuut !Karla